BARCELONA 28 maig (EUROPA PRESS) -
L'expresident del FC Barcelona Sandro Rosell ha assegurat aquest dimecres que no té cap intenció de tornar-se a presentar a les eleccions presidencials del 2021, ni formar part o involucrar-se en cap altra candidatura, tot i que ha matisat que és un 'no' "gairebé absolut" perqu 'mai diguis mai'.
"No m'involucraré en cap candidatura, segur. Quan conegui els candidats, si cap val la pena hi diré la meva perqu m'importa el Bara i el seu futur. No voldria que caigués en mans de grups empresarials o polítics", ha manifestat en la presentació del seu llibre 'Una forta abraada'.
També té clar que no ser directiu de cap altre president. "No entraré mai a cap altra junta directiva. Crec que una persona que ha tingut l'honor de ser president no tindria sentit que posteriorment fos directiu. Ser president ja és el mxim honor dins del club, i així ha de ser", ha assegurat.
En aquest sentit, s'ha mostrat contundent sobre el fet que no s'hi pensa tornar a presentar, tot i que amb un petit matís. "Ho repeteixo, no m'hi presentaré. No puc dir un no absolut, perqu absolut només és néixer i morir, per gairebé absolut que puc dir que no", ha apuntat.
"No forma part dels meus plans tornar-me a presentar com a president. Vaig prometre a la meva mare que mentre sigués viva, no ho faria. I espero que visqui molts anys. Per, com sovint diu un amic meu; 'mai diguis mai'. Tot i que la idea és mai", ha aportat.
D'altra banda, ha valorat en positiu el mandat del seu "íntim amic" Josep Maria Bartomeu. "Els mandats es valoren pel mandat, no pas pel darrer any. El president Bartomeu és íntim amic meu i li tinc molta més empatia. Per diria que el mandat de Bartomeu, en global, és molt bo", ha opinat.
"Per saber com són els mandats, quan mires les valoracions individuals o personals, tot és discutible i molt relatiu. Les dades no enganyen, són objectives, i si vas mirant els títols que s'han guanyat durant el mandat de Bartomeu són uns 2,5 per temporada", ha destacat.
"El tema econmic, que jo spiga, cada any han donat beneficis tot i que aquest any probablement no, per ni el Bara ni gairebé ningú perqu les empreses i els clubs patiran. Aquest any s'hauria de treure de la valoració final. Per amb dades objectives, crec que ha estat una gestió molt bona", ha concls.
Sobre que el cas Neymar es torni a reobrir s'ha mostrat sorprs. "Est arxivat pel jutge De la Mata, per sembla que algú el va obligar a reobrir-lo. Per no hi ha res, és un club que compra un jugador i més coses com drets de mrqueting", ha afirmat.
"He tingut la sort al final d'un procés judicial de trobar jutges justs, espero que en trobem més i el tornin a arxivar. És absurd que aix continu obert, tants anys, i més després que s'hagi arxivat. Un jutge em va dir que tcnicament aix no s'aguanta per enlloc", ha carregat.
També fa criticat la persecució fiscal al capit Leo Messi. "No em deixa de sorprendre que Messi tingui inspeccions constants. Per no hi puc opinar perqu no conec el cas en profunditat. Quan a l'Estat algú vol anar a per algú, el més fcil és per la via fiscal perqu és interpretativa i tot s'hi val".