MADRID, 17 març (EUROPA PRESS) -
El Reial Madrid s'enfrontarà al Chelsea anglès en els quarts de final de la Lliga de Campions 2022-2023, amb la particularitat que la tornada serà a Stamford Bridge, segons el sorteig que s'ha fet a la seu de la UEFA a Nyon (Suïssa).
La resta de partits seran: Manchester City-Bayern de Munic, Milan-Nàpols, i Inter de Milà-Benfica. L'eliminatòria de quarts es disputarà l'11/12 d'abril (anada) i el 18/19 (tornada), i les semifinals estan programades per al 9/10 i 16/17 de maig.
El sorteig ha estat pur i sense cap condicionant, i ha reunit els vuit supervivents d'aquesta Champions, amb sis campions: Reial Madrid (14), AC Milan (7) Bayern (6), Inter de Milà (3), Chelsea (2) i Benfica (2), mentre que el City i el Nàpols no han guanyat mai el trofeu.