Actualitzat 18/04/2017 11:08

Pedrosa: "Esperem tenir un bon cap de setmana a Texas"

Dani Pedrosa amb l'equip
REPSOL MEDIA

MADRID 18 abr. (EUROPA PRESS) -

El pilot espanyol de MotoGP Dani Pedrosa (Repsol Honda) ha valorat aquest dimarts el seu abandonament en el Gran Premi de l'Argentina del cap de setmana passat i ha apuntat les seves bones sensacions de cara al proper Gran Premi de les Amèriques a Austin.

"Hem pogut passar uns dies a casa a Europa, descansar una mica i també entrenar, i ara ja tinc ganes de tornar a pujar a la moto a Austin. És una llàstima que no suméssim punts a l'Argentina, però deixarem això enrere i ens concentrarem en els punts positius",ha afirmat Pedrosa en declaracions al seu equip.

Finalment, de cara a la propera cursa el pilot de Sabadell a tret a relluir l'experiència adquirida aquestes últimes dates amb la moto com a factor clau per afrontar la cita nord-americana.

"Ara que coneixem millor la nostra moto, treballarem per millorar l'estabilitat i la posada a punt general i esperem que puguem fer un altre pas endavant aquest cap de setmana. M'agrada el circuit i visitar Austin; els afeccionats són fantàstics, així que esperem tenir un bon cap de setmana a Texas", ha finalitzat.

Contingut patrocinat