Publicat 29/11/2017 10:55

Luis Milla: "Se'ns va escapar l'eliminatòria en el partit d'anada"

Antonio Calderón, entrenador del Fuenlabrada
CF FUENLABRADA

MADRID 29 nov. (EUROPA PRESS) -

El jugador del Fuenlabrada Luis Milla ha lamentat haver quedat eliminat en els setzens de final de la Copa del Rei a mans del Reial Madrid (2-2), però ha destacat l'orgull i el coratge dels seus companys per "lluitar per la remuntada" en la seva visita al Santiago Bernabéu.

"Durant la setmana, segons anaven passant els dies, ens ho vam anar creient més. Aquest equip remunta partits, ja ho ha demostrat, i si arriba a entrar l'oportunitat de Cata ens haguéssim posat 0-2...", ha manifestat Milla.

"És una pena que se'ns hagi escapat així la victòria. En realitat se'ns va escapar en el partit d'anada i avui hem merescut molt més. Per a mi, Bale ha marcat la diferència. Al final costa el que costa, és un espectacle, la seva planta, la qualitat que té i al final demostra que s'ho val", ha dit sobre el gal·lès del Madrid.

Finalment, Milla s'ha mostrat content per haver marcat el primer gol del partit. "Em va dir Llorente que poca gent pot dir que ha marcat al Bernabéu. És veritat que la pilota ha fet moltes coses estranyes i que Keylor tenia gent davant, però és veritat, estic molt satisfet", ha finalitzat.

Contingut patrocinat