Publicat 24/10/2020 19:07

Koeman: "El VAR només entra en contra del Barça"

Koeman
David Ramirez/DAX via ZUMA Wire/ DPA

El tcnic no entén el VAR a Espanya, en un "moment decisiu" del clssic

MADRID, 24 oct. (EUROPA PRESS) -

L'entrenador del FC Barcelona, Ronald Koeman, ha qualificat de "moment decisiu" el penal assenyalat sobre Sergio Ramos i que el jugador del Reial Madrid ha convertit per donar avantatge als blancs al Camp Nou, derrota (1-3) en el cinqu partit de lliga d'un Bara que té en contra" al VAR.

"Per a mi no és penal, he dit a l'rbitre si algun dia em podrien explicar el tema del VAR a Espanya. Fa cinc jornades que juguem i el VAR només ha entrat en contra del Bara. Mai no ha entrat ni amb Messi contra el Sevilla, ni en les dues faltes que eren vermella contra el Getafe. La meva pregunta a l'rbitre ha estat per qu hi ha VAR només en la nostra contra", ha dit en roda de premsa.

"El VAR pot ser molt bo, per per a tots els equips", ha afegit el tcnic holands, que ha assenyalat que la caiguda de Ramos davant Lenglet ha estat desacompassada. El preparador local no ha dubtat a apuntar aquesta acció del 1-2 com a "decisiva". "És normal que els jugadors del Reial Madrid facin tot all que pugui perqu l'rbitre els xiuli el penal. L'rbitre decideix i diuen que és penal, no vull dir res més, per sí era un moment decisiu en el partit", ha lamentat.

En l'mbit esportiu, Koeman ha justificat el seu canvi de posicions en l'onze. "Ha estat el nostre pla per a aquest partit de tenir control, hem canviat la posició de Leo i hem posat a Ansu com a referncia per mirar de buscar profunditat i tenir jugadors a banda amb un bon control de la pilota i jugar entre línies. Crec que hem fet un bon partit", ha explicat.

"Quan anavem perdent hem mirat de millorar amb els jugadors sobre el camp i després hem optat per donar més frescor a la banda amb Dembélé i Trincao, i Griezmann a dalt amb Leo. Al final havíem d'arriscar i no m'importa perdre 1-2 o 1-3", ha afegit.