Publicat 30/08/2022 11:09

Joan Mir serà el company de Marc Márquez a Repsol Honda les dues pròximes temporades

Joan Mir
GIGI SOLDANO / DPPI Media / AFP7 / Europa Press

MADRID 30 ago. (EUROPA PRESS) -

El pilot espanyol Joan Mir continuar la seva aventura a MotoGP i ho far a les files de Repsol Honda, on correr les dues prximes temporades ocupant la plaa de Pol Espargaró i com a company de Marc Márquez en el que ser una parella de campions del món.

"Honda Racing Corporation est orgullosa d'anunciar el fitxatge de Joan Mir. A més de dos campionats del món, el pilot espanyol ha aconseguit 12 victries en grans premis i 33 podis. Als seus 24 anys, competir sobre la Honda RC213V en l'equip de fbrica amb un contracte de dos anys al costat de Marc Márquez", ha explicat la marca japonesa en un comunicat.

El mateix pilot s'ha mostrat molt illusionat amb la nova etapa. "Em fa molta illusió poder anunciar oficialment la meva incorporació a l'equip Repsol Honda a partir del prxim any. Vull donar les grcies a HRC per confiar en mi i donar-me l'oportunitat de defensar aquests colors, plens d'histria i títols mundials", ha comentat el mateix Mir a través de les seves xarxes socials.

"Aprofitarem tota l'experincia acumulada aquests anys a MotoGP amb Suzuki per aportar el mxim al projecte i lluitar junts per tornar a ser campions del món. Ara toca continuar enfocats en la meva recuperació per tornar al més aviat possible als circuits i culminar un gran final de temporada amb el meu equip Team Suzuki Ecstar", ha assenyalat Joan Mir.

El mallorquí compta en el seu palmars amb els títols de Moto3 i MotoGP. "El campió del món de MotoGP el 2020 va demostrar que tenia el nivell i el talent per ser campió en la seva primera temporada completa amb moto3 el 2016. El 2017 el '36' va aconseguir la corona del pes lleuger amb una Honda abans d'ascendir a la categoria intermitja l'any següent", ha apuntat Honda.

Mir est ara mateix immers en la seva quarta temporada en la mxima categoria, totes elles amb Suzuki, marca amb la qual va guanyar el Mundial el 2020 i va quedar tercer el 2021. Aquest curs, els problemes al seu equip, que abandona la competició al final de l'any, han provocat que els seus resultats hagin decaigut.

Contingut patrocinat