MADRID 21 nov. (EUROPA PRESS) -
El Girona va donar la sorpresa aquest divendres després de derrotar l'imponent Espanyol al RCDE Stadium (1-2) grcies a una remuntada exprés que van protagonitzar Yoel Bárcenas i Samu Saiz, autors dels gols, en els set últims minuts del partit de la jornada 13 a la Lliga SmartBank.
L'equip que dirigeix Vicente Moreno, líder indiscutible de la categoria, va posar en joc aquesta condició amb la segona derrota de tot el campionat, la primera a camp local. Els pericos es van posar per davant en la primera meitat amb un gol del seu mxim golejador Raúl de Tomás, per la reacció del Girona en el tram final va ser sensacional.
Malgrat les múltiples baixes de l'equip de Francisco, el Girona va acabar per emportar-se el derbi catal grcies a la resposta de Bárcenas, al minut 83, i de Samu Saiz, que va transformar un penal fregant el minut 90, per situar els seus prop dels llocs de 'playoff' quan encara queda un partit per disputar.
Per la seva banda, l'Alcorcón va tornar a guanyar després de nou derrotes consecutives després d'imposar-se al Lugo (1-0) amb un gol de Marc Gual a vuit minuts del final. Anquela, d'aquesta manera, aconsegueix el seu primer triomf amb els d'Alcorcón.
Els locals van estar molt ordenats durant tot el partit fins que van trobar el seu moment amb la sabatada creuada de Marc Gual. L'ariet groc va aprofitar un error del Lugo quan va sortir la pilota per establir l'1-0 definitiu. Els gallecs van veure com es frena la la seva trajectria (portaven 17 dels últims 21 punts) i l'Alcorcón continuar cuer tot i que retalla tres punts en el seu objectiu de la salvació.