Spotify i l'ACNUR s'estrenen a la primera equipació d'aquesta temporada
BARCELONA, 3 juny (EUROPA PRESS) -
El FC Barcelona ha presentat aquest divendres la nova primera equipació per a la temporada 2022/23, amb l'estrena del nou patrocinador principal Spotify i amb l'ACNUR al dorsal, i inspirada en la flama olímpica dels Jocs Olímpics de Barcelona 92 pel seu 30è aniversari.
"La nova equipació de la temporada 2022/23 s'inspira en la Barcelona Olímpica pel 30è aniversari dels Jocs del 92. La primera samarreta, que es presenta amb el concepte 'La flama continua viva' estrena els logos de Spotify i UNHCR/ACNUR al frontal i el dorsal", anuncia el club.
Amb "línies sòbries i elegants", el disseny s'inspira en la Barcelona olímpica i en els Jocs que van canviar la ciutat. "Fa 30 anys, la ciutat va culminar amb la cita olímpica una gran transformació cap a la modernitat, sense perdre la seva essència i les seves arrels. Aquell esperit olímpic es vol recordar i compartir ara amb el club", ha aportat l'entitat blaugrana.
La samarreta estrena el logo de Spotify, nou patrocinador principal del club i que lluirà al frontal del pit, tant en el primer equip masculí com el femení, i també el missatge solidari de suport als refugiats amb el logo d'UNHCR/ACNUR sota el número del dorsal. Quant als equips dels esports professionals (bàsquet, handbol, hoquei patinis i futbol sala) el frontal continuarà sent per a Assistència Sanitària.
Ja està a la venda des d'aquest divendres i durant cinc dies, de manera exclusiva, a les Barça Store del Camp Nou, del passeig de Gràcia, de la Roca Village i de l'Aeroport de Barcelona T1 i T2, i també en l'e-commerce del club de manera global a partir del 8 de juny.