Actualitzat 28/12/2017 12:41

Federer: "Les expectatives són més altes, però no crec que sigui realista aspirar al mateix"

Roger Federer guanya en l'US Open
USTA/DARREN CARROLL


PERTH (AUSTRÀLIA), 28 (Reuters/EP)

El tennista suís Roger Federer ha reconegut que les "expectatives són més altes" per l'any vinent després del brillant 2017 que ha signat, però també ha advertit que no veu "realista" que es pugui acostar als mateixos resultats.

"Les expectatives són més altes, però al mateix temps intento recordar-me a mi mateix que no crec que sigui normal i realista aspirar aquest any a les mateixes coses que vaig fer el 2017", ha assenyalat Federer als mitjans a Austràlia, on començarà la seva temporada en la Copa Hopman.

Per això, el número dos del món sap que ha d'"estar calmat". "Haig d'intentar donar el millor de mi i veure què succeeix, però la preparació ha estat bona fins ara. Ja veurem com van les coses", ha confessat.

El de Basilea espera que, "de cara a Melbourne", la seva presència per segon any consecutiu en la Copa Hopman, on repetirà parella amb Belinda Bencic, sigui positiva. "Espero que em doni tot el que necessito. Aquest any va funcionar a la perfecció a l'Open d'Austràlia. Per descomptat, és un gran presagi", ha sentenciat.

Contingut patrocinat