Matthieu Mirville / DPPI / AFP7 / Europa Press
MADRID 20 nov. (EUROPA PRESS) -
El davanter de la selecció de Frana Karim Benzema no podr jugar el Mundial de Catar 2022 arran d'una lesió aquest dissabte durant l'entrenament, el qual ha hagut d'abandonar i per la qual cosa no podr ajudar la vigent campiona a defensar el títol.
Benzema, que estava penjant d'un fil per les molsties de l'últim mes amb el Reial Madrid, s'ha estrenat per primera vegada amb el grup aquest dissabte i no ha pogut acabar la sessió per unes molsties. L'equip mdic gal li ha fet proves i la Federació Francesa de Futbol (FFF) ha anunciat aquesta nit la baixa del Pilota d'Or per al Mundial.
"Estic extremadament trist per Karim, que ha fet d'aquesta Copa del Món un objectiu important. Malgrat aquest nou cop per a la selecció francesa, tinc plena confiana en el meu grup. Farem tot el possible per complir amb l'enorme desafiament que ens espera", ha dit el seleccionador nacional, Didier Deschamps.
La web de l'FFF ha penjat a la seva pgina web aquestes declaracions del seu seleccionador, a més del comunicat mdic de Benzema. "Es va fer una ressonncia magntica en un hospital de Doha, que desafortunadament va confirmar una lesió en el recte femoral, que requerir un període de recuperació de tres setmanes", diu.
El jugador del Reial Madrid, que va jugar el Brasil 2014, es torna a perdre la Copa del Món després de la seva absncia a Rússia el 2018, quan estava apartat de la selecció pel 'cas Valbuena'. Benzema es va quedar sense aixecar el títol fa quatre anys i tampoc no podr ajudar aquest any la seva selecció a defensar-lo.