Publicat 07/04/2023 15:36

Anglaterra conquereix la Finalíssima davant el Brasil en els penals

Anglaterra - Brasil, Finalíssima
Adam Davy/Pa Wire/Dpa

MADRID 7 abr. (EUROPA PRESS) -

La selecció d'Anglaterra ha venut (1-1, 4-2) en els penals aquest dijous la del Brasil per fer-se amb la primera edició en versió femenina de la Finalíssima, en la qual la campiona d'Europa ha guanyat la d'Amrica en la competició que ha tingut lloc a Wembley (Londres).

L'amfitriona, com en l'EURO que va guanyar el passat estiu, s'ha imposat a la vuit vegades campiona americana de nou tornejos, des dels 11 metres, amb un 1-1 en el marcador al cap de poc més de 90 minuts. Ella Ann Toone ha avanat les locals en el minut 23.

El gol de la jugadora del Manchester United ha regnat fins que, en el temps de descompte, Alves da Silva Andressa ha forat els penals, fent que Wembley s'emmudís. Anglaterra ha ests la ratxa invicta a 30 partits, a tres mesos del Mundial d'Austrlia i Nova Zelanda, amb Chloe Kelly de nou protagonista del punt de la victria, com en la final europea contra Alemanya, aquesta vegada en l'últim penal.


Contingut patrocinat