MADRID 2 jul. (EUROPA PRESS) -
El tennista espanyol Carlos Alcaraz s'ha classificat aquest divendres per a les vuitens de final de Wimbledon, tercer Grand Slam de la temporada, en superar amb una exhibició l'alemany Oscar Otte (6-3, 6-1, 6-2), en la qual competir amb l'itali Jannik Sinner.
El murci agafa ritme de creuer a l'herba londinenca amb dues victries seguides per la via rpida. En el primer enfrontament contra Otte, Alcaraz ha estat agressiu a les restades i ha anullat el servei de l'alemany, la seva millor opció de fer mal al jove i motivat espanyol.
El pupil de Juan Carlos Ferrero ha estat un cicló, amb prou feines ha tingut un joc comproms i ha estat minant la moral d'un Otte que s'ha vist impotent i amb poca energia per evitar una destinació que semblava escrita. Alcaraz, segon tennista amb més victries el 2022 i en la mateixa línia a l'herba, ha comenat el partit amb un break a favor.
Des del primer joc ha anat per davant per portar el ritme i imposar el seu nivell, tot i que també ha salvat tres pilotes de break en el set joc per tancar la mnega a la restada (6-3). La velocitat de creuer de l'espanyol ha arribat el segon set, amb un 6-1 sense discussió que l'ha deixat a un pas dels vuitens.
El murci, de 19 anys i un dels favorits malgrat ser a Londres per segona vegada, ha hagut de reduir la finta de reacció de l'alemany en la tercera mnega. Amb més cor que cap, Otte no ha aprofitat la mínima escletxa que ha deixat un Alcaraz que s'assegura aquesta via rpida que l'omple de confiana.
Al quatre vegades campió de l'ATP el 2022 l'espera ara un Sinner que va abaixar en tres sets el nord-americ John Isner (6-4, 7-6(4), 6-3). Contra l'itali, Alcaraz té un parell d'enfrontaments i tots dos amb victria: Masters 1.000 de París l'any passat i el Challenger d'Alacant el 2019.