Publicat 07/01/2020 15:43

Zurich Insurance contracta a Lleida.net els serveis de contractació certificada per al mercat alemany

Sisco Sapena, fundador i conseller delegat de Lleida.Net
LLEIDA.NET - Archivo

MADRID 7 gen. (EUROPA PRESS) -

L'asseguradora Zurich Insurance ha contractat Lleida.net perqu la companyia tecnolgica espanyola li proveeixi els seus serveis de notificació i contractació certificada per al mercat alemany, segons ha informat aquest dimarts la companyia, que ha precisat que el contracte té una durada anual prorrogable.

Grcies a aquest servei, Zurich Insurance tindr a la seva disposició les línies de correu electrnic certificat i SMS certificats de Lleida.net, que s'han reconegut amb més de 100 patents a nivell mundial, per comercialitzar i contractar tota mena d'assegurances.

Actualment, Lleida.net, que cotitza en el Mercat Alternatiu Borsari, a Madrid, i a la Borsa de Paris, en el segment Euronext Growth, ja ofereix aquests serveis a la filial espanyola de Zuric.