Publicat 10/01/2018 22:45

Zoido i De la Serna demanen comparèixer de forma urgent al Congrés pel temporal a l'AP-6

Reunió entre Zoido i Serrano sobre el temporal de neu en l'AP-6
TWITTER/DGT

MADRID 10 gen. (EUROPA PRESS) -

El ministre de l'Interior, Juan Ignacio Zoido, i el titular de Foment, Íñigo de la Serna, han sol·licitat la seva compareixença amb caràcter urgent al Congrés dels Diputats per informar sobre la gestió aquest cap de setmana en l'AP-6, on milers de vehicles i passatgers van quedar atrapats pel temporal de neu.

Tots dos ministres ja havien anticipat la seva intenció d'acudir voluntàriament a la Cambra baixa encara que no amb caràcter urgent. Aquesta última circumstància, segons havia denunciat el PSOE, podria portar la seva compareixença a febrer, en ser gener un mes inhàbil a efectes parlamentaris.

També s'ha demanat la reunió de la Comissió de Seguretat i Mobilitat Sostenible del Congrés perquè el director de la Direcció general de trànsit (DGT), Gregorio Serrano, expliqui la gestió duta a terme durant les nevades.

Ara hauran de fixar-se les dates per a les compareixences. Segons fonts parlamentàries, De la Serna compareixerà la setmana vinent, mentre que la data per Zoido i Serrano encara està per negociar amb els membres de la taula de la Comissió d'Interior i de la de Seguretat Vial.

El Grup Socialista va registrar dilluns passat al Congrés les peticions de compareixença urgent de tots dos ministres, una petició que també va anunciar Ciudadanos i Podem.

Contingut patrocinat