Actualitzat 24/09/2014 18:36

Zara consolida la seva presència a Corea del Sud amb el llançament de la seva botiga en línia

Zara online Corea del Sur
EUROPA PRESS

MADRID, 24 set. (EUROPA PRESS) -

Zara, la marca ensenya del Grup Inditex, ha llançat aquest dimecres la venda a través d'internet a Corea del Sud (www.zara.com/kr), on la cadena oferirà als seus clients tota la col·lecció d'articles de senyora, cavaller i nen a la venda en les seves botigues físiques, segons ha informat en un comunicat.

El site www.zara.com/kr ha estat dissenyat per oferir una experiència de compra en línia caracteritzada per la simplicitat i està adaptat per a la compra des de qualsevol dels navegadors disponibles a Corea del Sud.

Els preus de venda són els mateixos als de les botigues físiques i el client pot escollir la possibilitat de rebre l'enviament en el seu domicili o recollir-lo en una botiga de la seva pròpia elecció.

Zara va obrir les seves primeres botigues a Corea del Sud el 2008 i compta actualment amb 39 botigues en ciutats com Seül, Busan Daegu o Kwangju. En aquest mercat, el Grup Inditex està present amb 58 botigues de cinc de les seves marques: Zara, Massimo Dutti, Bershka, Pull&Bear i Stradivarius.

La principal ensenya del Grup Inditex, Zara, va iniciar la venda en línia al setembre del 2010 en diversos països europeus, seguint els passos de Zara Home, que va llançar botiga per internet el 2007. Després van arribar altres mercats com els Estats Units, Japó, la Xina i el Canadà. Actualment, Zara té plataforma de venda en línia en 26 mercats, incloent Corea del Sud.

APOSTA PEL COMERÇ EN LÍNIA

El president d'Inditex, Pablo Isla, ha destacat l'aposta de la companyia pel comerç electrònic en l'estratègia multicanal de la companyia, per la qual compatibilitza l'augment de superfície comercial amb l'extensió de les vendes en línia.

Durant la seva intervenció davant de la junta general d'accionistes d'Inditex el mes de juliol passat, el seu president va assegurar que el grup "continua veient grans oportunitats de creixement en els diferents mercats".

"A Europa tenim àmplies perspectives de creixement en totes les àrees i en tots els països, i Amèrica constitueix un mercat molt atractiu per a nosaltres", va subratllar Isla en el seu discurs davant de l'assemblea anual.

Pel que fa al continent americà, ha indicat que el grup continua el seu desenvolupament amb la introducció dels diferents formats comercials, com l'entrada de Massimo Dutti al Canadà o de Zara Home al Brasil.

Respecte a la zona d'Àsia, el president ha afirmat que el grup està "establint les bases per al seu desenvolupament sostenible i equilibrat", en el marc del qual es llança la venda per internet a Corea del Sud.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés