Actualitzat 01/05/2018 12:04

Xavier Domènech demana que el "nou cicle de lluites" acabi amb la precarietat laboral

Xavier Domènech (comuns)
EUROPA PRESS

   BARCELONA, 1 maig (EUROPA PRESS) -

   El líder dels comuns, Xavier Domènech, ha reclamat aquest dimarts que el "nou cicle de lluites" que afirma que s'està produint a Espanya acabi amb la precarietat laboral i la discriminació de gènere en el treball.

   En declaracions en assistir a la manifestació de CC.OO. i UGT a Barcelona pel Dia Internacional del Treballador, ha celebrat que últimament hi ha "un nou despertar de cicle de lluites" des de les mobilitzacions feministes del 8 de març i contra la sentència de 'La Manada', i amb les reivindicacions dels pensionistes.

   Domènech ha lamentat que "la crisi té rostre de dona", ha assegurat que les dones pateixen una bretxa salarial del 24%, que les jubilades cobren 430 euros menys que els homes i que també estan més afectades per la precarietat laboral.

   També ha dit que aquest 1 de Maig ha de servir per reivindicar salaris dignes, que s'acabi la bretxa salarial i que la recuperació econòmica arribi als treballadors.

   "Si estem vivint una recuperació, aquesta recuperació ha de ser del treball, la dignitat, els salaris i l'estabilitat, i que s'acabin les discriminacions de gènere també al món laboral", ha defensat.

Contingut patrocinat