Publicat 22/05/2019 17:19CET

WhatsApp introduirà anuncis en els estats

Whatsapp trabaja en una app UWP para Windows 10
GOOGLE PLAY

MADRID, 21 Maig (EDIZIONES/Portaltic) -

Les primeres imatges i les principals claus de la proposta de Facebook d'introduir publicitat a Whatsapp, la xarxa social de missatgeria instántanea, han estat publicades pel consultor tecnolgic Matt Navarra, entre les quals destaquen els anuncis intercalats en els estats.

La multinacional de Mark Zukerberg vol seguir els passos que va prendre amb les aplicacions de Facebook o Instagram i aprofitar el potencial publicitari d'aquestes plataformes. El model de publicitat proposat de WhatAapp sembla seguir el format dels anuncis intercalats d'Instagram Stories.

Les imatges publicades per Matt Navarra a Twitter indiquen que s'introduiran anuncis intercalats en les histries o estats de WhatsApp dels contactes, imitant el format d'Instagram. Segons l'expert en Xarxes Socials, aquesta novetat s'introduir en la plataforma el 2020.

Una altra funció d'aspecte publicitari que presentar Facebook a la xarxa de missatgeria instantnia és una gran varietat d'opcions de format de missatges enviats per a les empreses que emprin la plataforma per comunicar-se amb els seus clients o empleats a través de WhatsApp Business.

L'última novetat que est proposant l'empresa és l'unificació del catleg de productes de Whatsapp i el catleg de Business Manager ja existent de Facebook. Aquesta unió implicar un únic catleg de productes per totes dues xarxes i una creixent fusió entre les plataformes.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2020 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés