MADRID, 7 nov. (Portaltic/EP) -
WhatsApp ha presentat aquest dijous la seva nova funció de catleg perqu les empreses puguin mostrar i compartir els seus productes amb la finalitat que els seus clients puguin decidir qu comprar sense haver de sortir de l'aplicació.
La companyia ha decidit implementar aquesta nova funció perqu anteriorment les empreses havien d'enviar d'una en una les imatges dels seus productes i oferir repetides vegades la mateixa informació. No obstant aix, ara els usuaris podran veure el catleg complet directament des de WhatsApp.
Les empreses poden afegir informació sobre cadascun dels articles dels seus catlegs, com el preu, una foto, la descripció i el codi del producte. A més per no ocupar l'espai d'emmagatzematge de l'empresa i els clients, WhatsApp té els catlegs en els seus servidors, segons ha anunciat en el seu blog.
La companyia va fer una prova d'aquesta funció amb Agradaya, una empresa sostenible d'espcies i herbes d'Indonsia. El seu responsable va reportar que grcies a aquests catlegs el seu servei al client havia millorat notablement.
L'aplicació ja est disponible per a empreses que utilitzen WhatsApp Business per a Android i iPhone a Alemanya, l'Índia, el Brasil, Indonsia, Mxic, els Estats Units i el Regne Unit. Encara no ha arribat a Espanya, tot i que WhatsApp assegura que s'implementar aviat per tot arreu.