Publicat 03/06/2014 11:05

El web de Turisme de Barcelona rep 10.000 visites diàries, un 36% més que l'any anterior

BARCELONA, 3 juny (EUROPA PRESS) -

La pàgina web de Turisme de Barcelona va rebre el 2013 en el seu conjunt de plataformes un total de 3.500.000 visites, fet que suposa al voltant de 10.000 visites diàries i un augment del 36% respecte a l'any anterior, ha informat aquest dimarts el consorci en un comunicat.

Un 38% de les visites es van dirigir a la botiga en línia de productes i serveis turístics de la ciutat gestionada pel consorci --BCNshop--, plataforma de venda que el 2013 va registrar 80.000 transaccions i 1.330.000 visites.

El web VisitBarcelona, que va renovar la seva imatge en el segon semestre del 2013, va rebre 45.000 visites --un 1,3% del total--; el web accessible de Turisme de Barcelona va rebre el 0,8% de les visites, i el web d''apps' del consorci va registrar el 0,5%.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés