Publicat 02/10/2021 10:25

Wayne Griffiths (Seat) demana a Pedro Sánchez anar "mà a mà" amb objectius concrets a curt i mig termini

El president de Seat, Wayne Griffiths, durant l'entrevista
Alberto Paredes - Europa Press

"Crec que que cal anar al gra ara i ser molt concret i posar estratgies en marxa"

BARCELONA, 2 oct. (EUROPA PRESS) -

El president de Seat i Cupra, Wayne Griffiths, ha demanat al president del Govern central, Pedro Sánchez, anar "m a m" entre administració i sector, amb un projecte concret i amb objectius a curt i a mitj termini, no solament a llarg.

En una entrevista d'Europa Press just en complir-se un any al capdavant de Seat, a l'Automobile de Barcelona que se celebra en Fira de Barcelona, Griffiths ha defensat "anar al gra ara i ser molt concret i posar estratgies en marxa", així com compartir els plans perqu puguin anar adaptant la seva resposta.

Ha sostingut que est bé marcar-se objectius a llarg termini, com el de tenir 3 milions de cotxes elctrics l'any 2030, per ha advertit que ningú "estar en el lloc on est ara" quan aix arribi.

"Llavors cal decidir qu volem fins al final d'aquest any, qu volem tenir l'any que ve, i qu ha d'aportar cadascú per fer aix. Nosaltres, els cotxes; les institucions, el sistema de subvencionar i ajudar el cotxe al principi; i les institucions i les empreses energtiques, la infraestructura", ha dit.

PERTE I EURO 7

Ha recordat que el seu objectiu segueix sent fabricar cotxes elctrics a la planta de Martorell (Barcelona) l'any 2025 per ha advertit que depn que hi hagi les condicions econmiques que ho facin factible: "I aix depn del Perte".

"Nosaltres hem mostrat el nostre inters de participar en el Perte com a Seat i Grup Volkswagen. Aquest va a ser una part molt important perqu es pugui prendre aquest tipus de decisió", ha afirmat.

Ha defensat que estan treballant en aix amb el Govern central i espera que es concreti a finals d'aquest any perqu "és la base per després prendre la decisió".

No obstant aix, Griffiths ha avisat que hi ha un altre escenari a tenir en compte, que és el del nou reglament Euro 7 i quins canvis suposar i com de factible seguir sent el cotxe de combustible.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés