Vueling, primera aerolínia europea que facilita el 'check-in' a través de l'assistent de Google

Publicat 14/8/2019 14:11:06CET
Avión de Vueling
DIPUTACIÓN - Archivo

BARCELONA, 14 ago. (EUROPA PRESS) -

L'aerolínia Vueling s'ha convertit en la primera aerolínia europea que permet fer el 'check-in' en línia i l'embarcament prioritari a través de l'assistent virtual de Google, ha informat l'aerolínia en un comunicat aquest dimecres.

L'assistent, que requereix tenir un compte de correu electrònic de Gmail, permet fer el 'check-in' en reserves d'un passatger i manté les preferències de seient triat i aleatori especificats durant la compra.

Una altra de les prestacions que s'inclouen en el nou servei és la possibilitat de sol·licitar l'embarcament prioritari si es fa el pagament a través del compte personal de Google Pay.

El llançament d'aquesta funcionalitat arriba amb el 15è aniversari de l'aerolínia, que és la primera que ofereix aquest assistent en espanyol, que també està disponible en anglès.

Vueling i Google han col·laborat anteriorment en altres projectes en el marc de la digitalització dels processos, i fa un any que l'aerolínia va oferir als seus clients l'opció de guardar les targetes d'embarcament a Google Pay.