Publicat 27/06/2024 14:06

Vueling participa en el Festival Crulla de Barcelona i el Bilbao BBK Live

Escenari de Vueling
VUELING

BARCELONA 27 juny (EUROPA PRESS) -

Vueling participar durant aquest estiu en el Festival Crulla de Barcelona i el Bilbao BBK Live amb els seus respectius espais, ha explicat en un comunicat aquest dijous.

El Festival Crulla se celebra entre el 10 i el 13 de juliol i comptar amb un escenari patrocinat per l'aerolínia que acollir actuacions d'artistes com María Escarmiento, Rojuu, Funzo & Baby Loud, Azucarillo Kings o Albert Pla.

A més a més, la companyia aria tindr un espai on divertir-se jugant i "optar a premis molt especials".

El Bilbao BBK Live se celebrar el 13 de juliol i Vueling també hi tindr un escenari i amb l'espai per jugar i guanyar premis.

L'aerolínia donar nom a l'escenari de les Torres Isozaki, on es podr gaudir dels concerts de Kyne, Oddliquor, Morreo o Samura, i els passatgers hi podran arribar en un autobús personalitzat de Vueling.