Publicat 16/06/2015 11:44

Vueling millora els seus serveis per a passatgers amb mobilitat reduïda i discapacitats

Vueling
EUROPA PRESS

BARCELONA, 16 juny (EUROPA PRESS) -

Vueling ha millorat els seus serveis per a passatgers amb mobilitat reduïda o amb algun tipus de discapacitat, i entre les novetats destaca la possibilitat d'indicar durant la reserva del vol el tipus d'assistència que necessita l'usuari, que tindrà un taulell específic en els aeroports aeroport de connexió de la companyia: Barcelona-El Prat i Roma-Fiumicino.

Segons ha informat l'aerolínia aquest dimarts en un comunicat, els passatgers amb mobilitat reduïda també podran fer el 'check in' via internet i seleccionar el seu seient dels disponibles únicament per a persones amb discapacitat, així com indicar si viatgen, per exemple, amb un gos guia.

Amb aquestes millores revertiran en un vol més accessible per a les 65.000 persones amb mobilitat reduïda o discapacitades que Vueling preveu transportar aquest any.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés