Actualitzat 27/03/2018 13:23

Vueling llança vols especials per als quarts de final de la Champions League

Vueling
EUROPA PRESS - Arxiu

BARCELONA 27 març (EUROPA PRESS) -

Vueling ha llançat vols especials per als quarts de final de la Uefa Champions League, entre el FC Barcelona i la Roma, que se celebrarà durant els dies 4 i 10 d'abril, uns vols que se sumen a l'operativa regular de l'aerolínia entre Barcelona i Itàlia.

Així mateix, per al partit de tornada de l'eliminatòria que enfronta el Reial Madrid i la Juventus el proper 11 d'abril en l'estadi Santiago Bernabéu, la companyia oferirà també vols especials des de Roma a Madrid, ha informat Vueling en un comunicat aquest dimarts.

A més d'aquests vols, l'aerolínia posa a la disposició dels afeccionats la resta de freqüències regulars que uneixen diàriament Barcelona i Madrid amb les principals ciutats italianes.

Contingut patrocinat