Crea l'empresa Yellow Handling, formada per 46 treballadors
BARCELONA, 17 des. (EUROPA PRESS) -
Vueling ha estrenat a l'Aeroport de Valncia el seu propi servei de 'handling', que ofereix serveis tant d'atenció al passatger --'check-in' i embarcament--, com d'operacions de rampa --crrega i descrrega de maletes i fuel--, han explicat a Europa Press fonts de l'aerolínia.
Al capdavant de la companyia de 'handling', anomenada Yellow Handling i formada per 46 treballadors, hi ha el director d'operacions de terra de Vueling, Miguel Ángel Gimeno Marquina, i entre els administradors també hi ha el president de l'aerolínia, Javier Sánchez Prieto, publica aquest dimarts 'Expansión'.
Segons han explicat a Europa Press fonts de l'aerolínia, Yellow Handling es va constituir a l'octubre, per no ha estat fins aquest mes de desembre quan ha comenat a donar servei.
Precisament a l'octubre, la companyia aria ja va avanar que estava estudiant comptar amb el seu propi servei de terra després de l'impacte de la vaga del personal d'Iberia Airport Services a l'estiu, que va comportar la cancellació per part de Vueling de més de 300 vols a Barcelona.
El llanament de Yellow Handling a l'Aeroport de Valncia es fa com una prova pilot: "L'objectiu a curt i mig termini és provar aquest servei únicament a Valncia", han assegurat les mateixes fonts.
S'ha triat l'aeroport valenci de Manises perqu justament ha coincidit amb la finalització del contracte del fins ara provedor del servei de 'handling' en aquestes installacions, Ground Force, i Vueling n'ha subrogat tots els treballadors fixos.
A més a més, Vueling compta a Valncia amb una base amb dos avions: "És una base robusta, amb dos avions, i manejable per la seva dimensió per fer aquesta prova", han afegit fonts de l'aerolínia.