Actualitzat 22/10/2015 17:10

Vueling estrena campanya publicitària estiuenca emocional: 'Possible by Vueling'

A320 de Vuelin
EUROPA PRESS

BARCELONA, 18 maig (EUROPA PRESS) -

L'aerolínia Vueling ha creat una nova campanya publicitària per a aquest estiu que amb el lema 'Possible by Vueling' vol transmetre un to més emocional als viatgers, ha informat en un comunicat.

En concret, la campanya s'ha estrenat aquest dilluns a Galícia, el País Basc, Comunitat Valenciana, Sevilla i Màlaga, mentre que en les pròximes setmanes ho farà a Barcelona, Madrid, Santander i Oviedo.

L'empresa de 'branding' Columna Colors i l'agència de publicitat Garcia han pilotat aquest nou projecte, que es comunicarà a través de suports exteriors, premsa escrita, ràdio i mitjans en línia.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés