Publicat 04/07/2019 13:50

Vueling crea un assistent virtual a través de WhatsApp per als seus clients

Vueling crea un assistent virtual a través de WhatsApp per als seus clients
VUELING

BARCELONA, 4 jul. (EUROPA PRESS) -

Vueling ha creat un assistent virtual conversacional a través de WhatsApp per millorar la comunicació amb els seus clients, ha informat a través d'un comunicat aquest dijous.

L'assistent virtual ha estat desenvolupat per la mateixa companyia i és el primer de tipus conversacional dins del sector de les aerolínies.

Entre les seves funcions, hi ha la possibilitat de fer el 'check-in' i obtenir les targetes d'embarcament directament al mbil i la possibilitat de consultar l'estat dels vols en temps real.

A més, l'aplicació és capa de donar atenció i resposta a les preguntes dels usuaris, de moment en espanyol, encara que la companyia est desenvolupant la versió en angls.

Aquesta iniciativa s'emmarca dins del pla estratgic 'Vueling for you', que aposta per l'ús de les noves eines tecnolgiques en benefici del passatger.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés