Publicat 4/7/2019 13:50:54CET

Vueling crea un assistent virtual a través de WhatsApp per als seus clients

Vueling crea un assistent virtual a través de WhatsApp per als seus clients
VUELING

BARCELONA, 4 Jul. (EUROPA PRESS) -

Vueling ha creat un assistent virtual conversacional a través de WhatsApp per millorar la comunicació amb els seus clients, ha informat a través d'un comunicat aquest dijous.

L'assistent virtual ha estat desenvolupat per la mateixa companyia i és el primer de tipus conversacional dins del sector de les aerolínies.

Entre les seves funcions, hi ha la possibilitat de fer el 'check-in' i obtenir les targetes d'embarcament directament al mòbil i la possibilitat de consultar l'estat dels vols en temps real.

A més, l'aplicació és capaç de donar atenció i resposta a les preguntes dels usuaris, de moment en espanyol, encara que la companyia està desenvolupant la versió en anglès.

Aquesta iniciativa s'emmarca dins del pla estratègic 'Vueling for you', que aposta per l'ús de les noves eines tecnològiques en benefici del passatger.

L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.