Actualitzat 16/05/2014 12:56

Vueling compleix 10 anys fidelitzant els clients amb nous serveis premium

El director comercial de Vueling, Julio Rodríguez
EUROPA PRESS

La companyia tancarà el 2014 amb 90 avions, 50 de basats al Prat

BARCELONA, 16 maig (EUROPA PRESS) -

Vueling compleix deu anys aquest 2014 i ho fa amb una aposta clara: fidelitzar els clients amb nous serveis premium, apostant per Barcelona amb 124 destinacions aquest estiu, i replicant aquest model d'èxit aconseguit al Prat en el seu segon aeroport de connexió, Roma.

Així ho ha explicat en una trobada amb la premsa el director comercial de Vueling, Julio Rodríguez, que ha sostingut que Vueling vol premiar els més de 4.000 passatgers que volen amb la companyia aèria com a mínim 40 vegades l'any.

Aquests passatgers rebran una targeta Premium que els donarà accés a serveis com taulells exclusius de facturació sense la necessitat de fer cua, 'fast track' en el control de seguretat, embarcament preferent, tindran accés anticipat a noves promocions i disposaran d'un canal telefònic d'atenció al client exclusiu.

També tindran seient garantit en el vol que desitgin tot i que estigui ple, i podran acumular el doble de punts al seu compte Punto per cada vol, tot això sense cap mena de cost i independentment de la classe en què viatgin, si bé els passatgers de la classe 'business', l'anomenada 'excellence', podran tenir aquests avantatges volant només 14 vegades.

A més, els passatgers que comprin aquest divendres un bitllet per volar els mesos de maig i juny multiplicaran per 10 el nombre de punts habituals que aconseguirien amb aquesta compra, la qual cosa equival a un vol gratis, una promoció per la qual cal que l'usuari es registri.

"Avui complim un somni", ha destacat Rodríguez, que fa vuit anys que és a l'aerolínia presidida per Álex Cruz i que ha estat testimoni de l'evolució que ha experimentat la companyia d'ençà que l'1 de juliol del 2004 operés el seu primer vol, Barcelona-Eivissa, fins a convertir-se actualment en una aerolínia paneuropea que realitzarà fins a 650 vols diaris aquest agost i que ha passat de poc més d'un centenar a 2.500 treballadors.

"TRENCANT MITES"

Després d'una primera etapa en la qual Vueling es presentava amb una imatge de núvols que parlaven en 'spanglish' i tutejaven el passatger, va arribar la segona fase després de la fusió el 2009 amb Clickair i el seu trasllat a la T1 de l'aeroport del Prat, i va ser quan la companyia "va trencar mites" i va començar a operar vols de connexió via Barcelona.

Ja queden lluny els 400.000 passatgers que va transportar Vueling durant el seu primer any d'operacions davant dels més de 17,2 milions del 2013, i la companyia seguirà creixent aquest any amb la incorporació de 20 avions, de manera que la seva flota arribarà a les 90 aeronaus, 50 de les quals basades a l'Aeroport de Barcelona, on té una quota del 37%.

Vueling vol replicar el model d'èxit aconseguit a Barcelona i Roma, un aeroport de connexió posat en marxa aquesta primavera que marca el començament de la seva tercera fase de creixement i des d'on operarà 39 rutes aquest estiu.

La companyia, que també és la principal aerolínia a Florència, llança aquesta setmana com a novetats els vols Florència-Moscou, Roma-Sant Petersburg i Roma-Heraklion per seguir afermant-se al mercat italià.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés