BERLÍN, 22 des. (Reuters/EP) -
El consorci automobilístic alemany té previst deixar d'utilitzar l'eslògan 'Das Auto' (El Cotxe), que es va llançar el 2007, al considerar-lo "pretensiós" i com a part de la seva estratègia orientada a canviar la seva imatge després dels casos de l'emissions de diòxid de carboni (CO2) i d'òxids de nitrogen (NOx).
Aquest canvi d'orientació de la nova campanya d'imatge de la marca va ser discutida durant la setmana passada a porta tancada per 2.000 directius de la corporació i suposa un intent del grup de reconstruir la seva reputació, després dels casos del programari que alterava les emissions de NOx d'alguns vehicles amb motors dièsel i de les emissions errònies de CO2.
Segons ha indicat un dels directius presents en l'esmentada reunió, la companyia ha de mostrar "humilitat" i ha explicat que l'eslògan 'Das Auto' era "pretensiós", i alhora ha assenyalat que tampoc no va servir per transmetre les ambicions tecnològiques del grup en termes de mobilitat elèctrica.