Publicat 22/12/2015 19:36

Volkswagen abandonarà l'eslògan 'Das Auto' després dels casos de les emissions

Logotipo de Volkswagen
VOLKSWAGEN

BERLÍN, 22 des. (Reuters/EP) -

El consorci automobilístic alemany té previst deixar d'utilitzar l'eslògan 'Das Auto' (El Cotxe), que es va llançar el 2007, al considerar-lo "pretensiós" i com a part de la seva estratègia orientada a canviar la seva imatge després dels casos de l'emissions de diòxid de carboni (CO2) i d'òxids de nitrogen (NOx).

Aquest canvi d'orientació de la nova campanya d'imatge de la marca va ser discutida durant la setmana passada a porta tancada per 2.000 directius de la corporació i suposa un intent del grup de reconstruir la seva reputació, després dels casos del programari que alterava les emissions de NOx d'alguns vehicles amb motors dièsel i de les emissions errònies de CO2.

Segons ha indicat un dels directius presents en l'esmentada reunió, la companyia ha de mostrar "humilitat" i ha explicat que l'eslògan 'Das Auto' era "pretensiós", i alhora ha assenyalat que tampoc no va servir per transmetre les ambicions tecnològiques del grup en termes de mobilitat elèctrica.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés