Publicat 20/06/2023 15:44

Vilagr: Junts "no va estar a l'alada" per evitar l'alcaldia d'Orriols a Ripoll (Girona)

La consellera de Presidncia, Laura Vilagr, i la portaveu del Govern, Patrícia Plaja
EUROPA PRESS

BARCELONA 20 juny (EUROPA PRESS) -

La consellera de Presidncia de la Generalitat, Laura Vilagr, ha afirmat aquest dimarts que Junts no accedís a un pacte amb ERC, el PSC i la CUP per evitar la investidura de l'alcaldessa de Ripoll (Girona), Sílvia Orriols (Aliana Catalana): "No va estar a l'alada".

En una roda de premsa després de la reunió setmanal del Consell Executiu, Vilagr ha criticat que "Junts no va estar a l'alada, amb plantejaments tebis i una negociació errtica", i ha dit que l'alcaldia d'Orriols és una mala notícia per a Catalunya.

"Des del principi, ERC, el PSC i la CUP van treballar per evitar que l'extrema dreta governés i van ser capaos de fer un front per evitar-ho. Junts no va estar a l'alada, ni des de la direcció nacional ni des de la local", i ha assegurat que la situació encara es pot revertir.

Contingut patrocinat