Publicat 27/01/2023 17:57

Vilagr creu que "ja s'han salvat" els condicionants que hi havia en la negociació dels pressupostos

La consellera de Presidncia de la Generalitat, Laura Vilagr
GOVERN

BARCELONA 27 gen. (EUROPA PRESS) -

La consellera de Presidncia de la Generalitat, Laura Vilagr, ha assegurat que "els condicionants que hi havia ja s'han salvat" en les negociacions dels pressupostos amb el PSC, després que el Govern ha acceptat la proposta dels socialistes sobre la B-40.

"Els caps per lligar que queden no són un problema per, en una hora o poques hores de reunió, tancar aquesta proposta de pressupostos que és important per a la ciutadania, les empreses i l'economia productiva", ha afirmat la consellera en unes declaracions a TV3 recollides per Europa Press.

Així s'ha pronunciat aquest divendres en la presentació del Massi-Tactic UCI Women's Team per a la temporada 2023, l'únic equip catal femení que competeix en l'elit mundial, ha informat la Conselleria en un comunicat.

Vilagr ha destacat que el Govern ha doblat aquest any el seu suport a l'equip com una mostra de l'aposta de l'executiu per "projectar l'esport femení en esports molt masculinitzats i donar visibilitat a les dones en l'esport i generar nous referents que puguin competir a mxim nivell".

La consellera ha assegurat que ha estat "un gran dia per al ciclisme catal i per a l'esport femení", després de defensar la voluntat del Govern de tenir un esport amb menys discriminacions i més igualtat d'oportunitats per a tothom.

Contingut patrocinat