Actualitzat 02/07/2018 15:55

Vestas plantejarà un ERO que afectarà 44 treballadors de la seva planta de Vilafranca (Barcelona)

BARCELONA/MADRID 2 jul. (EUROPA PRESS) -

Vestas plantejarà un expedient de regulació d'ocupació (ERO) al seu centre de Vilafranca del Penedès (Barcelona) que afectarà a 44 treballadors, a causa de la suspensió d'un tipus d'activitat específica de reparació de multiplicadores, ha informat aquest dilluns la companyia en un comunicat.

El grup ha indicat que, com a part de la seva estratègia de negoci i seguint els seus objectius de creixement, ha fixat una sèrie de prioritats estratègiques, entre les quals es troba un pla d'especialització en les activitats que actualment duu a terme la companyia.

En concret, l'activitat que es veurà afectada i que Vestas suprimirà a la planta de Vilafranca és la reparació de multiplicadors 'downtower' fabricades per tercers, activitat que no respon l'estratègia de Vestas de focalitzar-se en la reparació de multiplicadores 'uptower' (reparació feta directament al parc eòlic, sobre l'equip instal·lat).

Vestas ha assenyalat que en breu iniciarà les negociacions amb la representació legal dels treballadors, "que espera transcorrin en un clima de diàleg, amb la finalitat de cercar les millors solucions per als empleats".

El grup danès ha subratllat que manté el seu compromís amb el mercat eòlic espanyol i amb els seus clients, "a qui continuarà donant suport en els seus projectes eòlics, tant dins com fora de les subhastes".

Contingut patrocinat