En 2017 va rebre 4,4 milions de visitants, el 60% estrangers
BARCELONA, 27 des. (EUROPA PRESS) -
Value Retail, companyia propietària i operadora de La Roca Village, iniciarà el primer trimestre de 2019 una remodelació de la zona sud del Village, que suposarà una inversió directa de 50 milions d'euros i indirecta de set milions.
Segons ha explicat la companyia aquest dijous en un comunicat, les obres suposaran una millora de l'experiència del client gràcies a la construcció d'un aparcament subterrani de 28.000 metres quadrats amb 942 noves places.
També es remodelarà l'àrea comercial i de restauració de la zona sud, amb una renovada oficina de turisme, una nova àrea d'espera per a autocars, una zona de descans de xofers, una oficina de devolució de Tax-Free i punts de recarrega de vehicles elèctrics, a més d'un Vip Lounge.
L'àrea mantindrà l'estil arquitectònic i reproduirà la rambla d'una població mediterrània de principis de segle, que desembocarà en una gran plaça convertida en escenari d'iniciatives relacionades amb la creativitat, el talent i l'art.
El director general de l'empresa a Espanya, Michael Goldenberg, ha destacat que la inversió busca liderar el retail del futur creant "un entorn més acollidor, amb nous serveis i un nou espai que serà escenari d'activitats" artístiques.
El projecte ha estat desenvolupat pel despatx L35 Arquitectos des del seu estudi de Barcelona i suposarà la creació de més de 170 llocs de treball, que se sumaran als 1.800 actuals.
QUARTA AMPLIACIÓ
Aquesta és la segona inversió de Value Retail a La Roca Village en els últims anys, després que el 2014 destinés 30 milions a una tercera ampliació de la zona nord i millores en les infraestructures d'accés.
El Village va rebre el 2017 4,4 milions de visitants, el 60% turistes internacionals, principalment de Xina, Rússia, Corea i Orient Mitjà, i és la primera destinació turística de Catalunya fora de la ciutat de Barcelona, i el segon lloc més visitat de la província de Barcelona, només superat per la Sagrada Família.