BARCELONA, 15 oct. (EUROPA PRESS) -
La plataforma d'investigació i test d'experiència d'usuari (UX) UserZoom ha captat 30 milions d'euros en una ronda de finançament liderada pels fons TC Growth Partners, Trident Capital i StepStone Group per impulsar el seu creixement i dominar el sector del test d'usabilitat.
Fundada a Barcelona el 2007, i amb oficines a Espanya, Alemanya, Regne Unit i Califòrnia (EUA), UserZoom permet a les companyies testar la usabilitat de les seves webs i aplicacions per millorar la UX, fent-les més intuïtives i fàcils d'utilitzar, ha informat UserZoom aquest dijous en un comunicat.
A través d'un programari en el núvol, UserZoom respon preguntes sobre on pot fallar l'experiència de l'usuari, que ha tingut dificultats i com es pot millorar.
El procés també es reforça mitjançant una sèrie de preguntes i amb usuaris contractats que proven els webs i les aplicacions i expliquen la seva experiència.
Entre els clients de l'empresa destaquen Coca-Cola, Banc Santander, Uber, Twitter, NetFlix, Amazon, Lenovo, Intel i Citigroup, entre d'altres.
El cofundador d'UserZoom ha assegurat que l'objectiu de la companyia és "seguir liderant a nivell global un mercat que està creixent", oferint solucions per a una àrea d'activitat estratègica per a les empreses i que pot repercutir en els seus resultats econòmics.
El director gerent de TC Growth Partners, Gustavo Alberelli, ha explicat que ha seguit de prop l'evolució d'UserZoom des del 2012 i que ha quedat "impressionat per la capacitat de la companyia per generar un creixement que supera el 100% anual mantenint la rendibilitat".
El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona