TALARN (LLEIDA), 10 (EUROPA PRESS)
L'advocat de la Infanta Cristina, Miquel Roca, ha parlat irònicament del temps que fa per no respondre les preguntes dels periodistes sobre el cas Nóos, durant una visita del Príncep Felip a Talarn, on s'han saludat.
"Fa un dia molt bonic", ha repetit el lletrat a la premsa després de preguntar-li si ha tingut oportunitat de parlar aquest dimecres amb el Príncep sobre la imputació de la seva germana.
Ho ha dit poc després de saludar al Príncep en el tren que ha portat de Tremp a Talarn a la comitiva que acompanya el Príncep Felip en la seva visita a la comarca lleidatana del Pallars Jussà pel centenari de les primeres centrals hidroelèctriques de Catalunya.
Després d'aquesta conversa amb els periodistes a la central hidroelèctrica de Sant Antoni de Talarn, la comitiva ha anat a la presa de la població, on ha tornat a trobar-se amb preguntes dels periodistes.
"AVUI NO TOCA"
Sobre la possibilitat d'una pròxima declaració de la Infanta com a imputada, s'ha limitat a dir "avui no toca".
Roca --que acudeix a aquests actes com a conseller independent del consell d'administració d'Endesa-- ja ha avançat, al saber-se que assumeix la defensa de la infanta Cristina, que no preveu fer declaracions.
Tota la comitiva ha anat després des de Talarn fins a la central hidroelèctrica de Capdella, i cap de les dues localitats ha rebut el Príncep amb els crits que s'ha trobat al matí a Tremp.
Allà, davant de l'Ajuntament, ha estat rebut i acomiadat per 50 concentrats que l'han cridat i li han ensenyat pancartes crítiques, al costat d'uns 300 curiosos, entre els quals l'han aplaudit unes quantes persones --el Príncep ha saludat a més d'un centenar--.