BARCELONA 3 abr. (EUROPA PRESS) -
La Infanta Cristina i l'advocat del seu marit, Iñaki Urdangarin, Mario Pascual Vives, s'han reunit a la mansió de Pedralbes a Barcelona de la família dels Ducs, després que el lletrat arribés al lloc en la seva moto cap a les 18 hores.
L'advocat ha fet declaracions minuts abans al seu despatx assegurant que estaria "encantat" de defensar-la, tot i que espera instruccions de la Casa Reial per saber si finalment s'encarregarà d'aquesta comesa.
"Seria un honor defensar a la Infanta però no sé si em va a correspondre", ha afirmat en declaracions als mitjans, i ha afegit que encara no ha parlat amb Urdangarin des que s'ha sabut la imputació de La senyora Cristina per la seva possible implicació al 'cas Nóos'.
La Infanta ha arribat a la casa en un cotxe a les 14.45 hores i segueix allà des d'aleshores amb els seus fills, que han anat sortint a fer activitats esportives i tornant, tot i que s'ignora si també està amb ells Urdangarin.
A les portes del domicili, on hi ha una desena d'escortes protegint a la Infanta, s'han congregat desenes de periodistes; sobretot, de televisions i fotògrafs, i també algun periodista de premsa estrangera.