Actualitzat 13/06/2018 15:26

Urdangarin arriba a l'Audiència, on és rebut al crit de "lladre"


EUROPA PRESS

PALMA, 13 Juny (EUROPA PRESS) -

L'ex-duc de Palma, Iñaki Urdangarin, ha arribat aquest dimecres a l'Audiència Provincial de Palma sobre les 12:15 hores per rebre l'ordre d'ingrés a presó després de la seva condemna pel cas Nóos.

El marit de la infanta, que ha arribat acompanyat pel seu advocat, Mario Pascual Vives, ha estat rebut pels crits d'alguns dels curiosos que l'esperaven a les portes de l'Audiència. Entre d'altres, s'han pogut sentir crits de "lladre", "els Borbons als taurons" i "Borbó a la presó".

La Sala Penal del Tribunal Suprem (TS) ha rebaixat en cinc mesos --fins als cinc anys i deu mesos-- la condemna inicial pel cas Nóos per al marit de la infanta Cristina, Iñaki Urdangarin. L'exduc havia estat penat amb sis anys i tres mesos de presó per l'Audiència Provincial de Palma per diversos delictes relacionats amb l'activitat d'aquesta entitat sense ànim de lucre.

Contingut patrocinat