Publicat 27/06/2023 14:14

Uns 600 nens en situació de vulnerabilitat participen en el campus d'estiu de Mercabarna

Campus d'estiu de Mercabarna
MERCABARNA

BARCELONA 27 juny (EUROPA PRESS) -

Uns 600 nens en situació de vulnerabilitat provinents de 20 entitats d'acció social de Barcelona i altres municipis de l'rea metropolitana de Barcelona participen en el campus d'estiu de Mercabarna que ha comenat aquest dimarts i durar fins al 28 de juliol.

El campus 'Refresca't amb 5 al dia' pretén que els menors de famílies vulnerables "gaudeixin d'un campus d'estiu de mxima qualitat, que fomenta l'alimentació saludable a través de tallers i jocs", informa en un comunicat.

Els nens, d'entre 6 i 13 anys, visiten el Mercat Central de Fruites i Hortalisses, on se'ls mostra els productes de proximitat, els de temporada i alguns d'extics, a més de fer molts jocs i tallers, com l'activitat 'Esbrina la fruita', en qu amb els ulls tapats juguen a descobrir la fruita que tasten.

Durant les sis hores de visita a Mercabarna, els nens d'entre 6 i 12 anys que participen en el Campus visiten el Mercat Central de Fruites i Hortalisses; fan jocs i tallers i se'ls proporciona un esmorzar i un dinar que inclou fruites naturals.

Abans de tornar a casa, els participants reben la bossa '5 al dia', amb jocs per continuar descobrint com menjar sa i equilibrat.

Contingut patrocinat