Publicat 17/04/2023 12:55

Uns 50 funcionaris de justícia protesten a Barcelona en la primera jornada d'aturades

Funcionaris de justícia participen en l'atur parcial d'aquest dilluns
EUROPA PRESS

BARCELONA 17 abr. (EUROPA PRESS) -

Una cinquantena de funcionaris de justícia han protestat aquest dilluns a les portes de la Ciutat de la Justícia de Barcelona en la primera jornada d'aturades parcials --de 10 a 13 hores-- que han convocat per a aquesta setmana, quan també est previst que facin vaga dimecres durant tot el dia.

S'han concentrat a l'entrada amb una pancarta amb el lema 'Lo público es de todos', i han corejat 'No més funcions sense retribucions'.

Els sindicats CCOO, Staj, UGT i Csif també han convocat durant la setmana protestes davant els jutjats barcelonins de Sabadell, Mataró, Vilanova i la Geltrú --dilluns i dijous--, Terrassa, Granollers i Manresa --dimarts i divendres--, així com a Tarragona, Lleida i Girona.

Contingut patrocinat