LLEIDA 13 nov. (EUROPA PRESS) -
Uns 19.000 establiments de proximitat catalans s'han adherit a la tercera edició de la campanya 'Escolta el batec del teu comer' de Pimec Comer, que vol promocionar el comer i la restauració local.
La iniciativa té el suport del Consorci de Comer, Artesania i Moda de la Generalitat i s'ha presentat aquest dimecres a Lleida, on es va fer la prova pilot el 2022, ha informat la patronal en un comunicat.
L'objectiu de la campanya és impulsar "la conscincia collectiva sobre els avantatges" de la compra local, i deslligar el consum de proximitat de les campanyes massives de grans descomptes de rebaixes i Nadal.
Les associacions adherides collocaran un vinil informant de la campanya i repartiran globus, obsequis, promocions, vals de compra o distintius amb la imatge grfica.
Aquestes accions estan previstes per als dies 15, 16 i 17 de novembre, "tot i que a nivell comunicatiu la campanya s'allargar durant tot el mes per aprofitar l'poca de compres nadalenques".