BARCELONA 23 març (EUROPA PRESS) -
UGT de Catalunya ha valorat com "absolutament desproporcional" que el magistrat del Tribunal Suprem Pablo Llarena hagi decretat l'ingrés a la presó incondicional del candidat a la Presidència de la Generalitat, Jordi Turull, els exconsellers Raül Romeva, Josep Rull i Dolors Bassa i l'expresidenta del Parlament Carme Forcadell pel risc de fugida i de reiteració delictiva.
En declaracions a Europa Press, fonts d'UGT de Catalunya han assegurat que s'ha d'apostar pel diàleg i la negociació, i que la presó "no ajuda absolutament en res" a resoldre el conflicte.
El sindicat ha remarcat que és el moment de formar un govern a Catalunya i recuperar les institucions: "Necessitem un Govern per començar a governar, recuperar les institucions catalanes i aixecar el 155".