Actualitzat 17/12/2013 21:39

UDC sobre la seva relació amb CDC: "En aquest món, tot és millorable"

Josep Maria Pelegrí, UDC
EUROPA PRESS

BARCELONA 14 oct. (EUROPA PRESS) -

El secretari general d'UDC, Josep Maria Pelegrí, s'ha referit aquest dilluns a les relacions que mantenen amb el seu soci de federació, CDC, i ha apuntat: "En aquest món, tot és millorable".

Així s'ha manifestat en roda de premsa, després de preguntar-li sobre les posicions que els dos partits mantenen en aspectes de la consulta, sobre configurar una llista unitària a les europees dels defensors del 'dret a decidir' i sobre l'acord perquè Reagrupament s'integri a CDC, entre d'altres.

Segons Pelegrí, CDC no els ha posat a sobre de la taula encara una proposta formal relativa al front unitari sobiranista per a Europa ni tampoc sobre l'acord amb Reagrupament: "Quan ho facin, ja decidirem".

Sobre la pregunta de la consulta, el dirigent democratacristià ha reiterat que volen que estigui elaborada i formulada "amb el màxim consens" perquè pugui integrar al major nombre de persones possible.

Tot i això, ha remarcat que no li correspon a UDC obrir aquest debat públic sobre qüestions "que no s'han presentat formalment".

Contingut patrocinat