Publicat 04/05/2019 18:18CET

Turisme de Barcelona reprèn la ruta 'Genuine' per a promocionar comerços singulars

Calle del Barrio Del Born en Barcelona
EUROPA PRESS - Archivo

BARCELONA, 4 maig (EUROPA PRESS) -

Turisme de Barcelona ha iniciat aquest divendres una nova temporada de la ruta 'Genuine' per a promocionar el comer més autntic i emblemtic de la ciutat, en la qual presenta el comer de la capital catalana com la histria viva de la ciutat.

En un comunicat aquest dissabte, Turisme de Barcelona ha informat que es pretén posar en valor les particularitats del teixit comercial de la ciutat i la seva identitat.

En aquests itineraris es visiten els establiments comercials de diferents especialitats, botigues de marques catalanes, tallers on es treballa amb materials ecolgics i de comeros centenaris que encara conserven part del seu mobiliari i de les maneres de fer d'abans.

La iniciativa forma part del programa Barcelona Shopping City per potenciar la imatge de la ciutat com a destinació de compres de qualitat.

Les principals novetats d'aquesta nova temporada són la incorporació de nous establiments com Calp, de marroquinería; tnia Barcelona, al Born; la botiga vegana Cuco, de moda sostenible; l'Ozz Barcelona, i l'emblemtica pastisseria La Colmena, així com El Rei de la Mgia; Nayade-Joidart, d'artesania, i Concha Blanch, d'estampació sobre seda i ventalls.

La ruta és l'embrió de tot un projecte més ampli que es va iniciar
el 2018 sota el segell 'Barcelona Unique Shops', una iniciativa impulsada per Turisme de Barcelona amb la participació i suport de la Direcció de Comer de l'Ajuntament, i la collaboració de la Cambra de Comer i el Consorci de Comer, Artesania i Moda (CCAM) i Barcelona Oberta.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2020 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés