Publicat 4/5/2019 18:18:29CET

Turisme de Barcelona reprèn la ruta 'Genuine' per a promocionar comerços singulars

EUROPA PRESS - Archivo

BARCELONA, 4 Maig (EUROPA PRESS) -

Turisme de Barcelona ha iniciat aquest divendres una nova temporada de la ruta 'Genuine' per a promocionar el comerç més autèntic i emblemàtic de la ciutat, en la qual presenta el comerç de la capital catalana com la història viva de la ciutat.

En un comunicat aquest dissabte, Turisme de Barcelona ha informat que es pretén posar en valor les particularitats del teixit comercial de la ciutat i la seva identitat.

En aquests itineraris es visiten els establiments comercials de diferents especialitats, botigues de marques catalanes, tallers on es treballa amb materials ecològics i de comerços centenaris que encara conserven part del seu mobiliari i de les maneres de fer d'abans.

La iniciativa forma part del programa Barcelona Shopping City per potenciar la imatge de la ciutat com a destinació de compres de qualitat.

Les principals novetats d'aquesta nova temporada són la incorporació de nous establiments com Calp, de marroquinería; Ètnia Barcelona, al Born; la botiga vegana Cuco, de moda sostenible; l'Ozz Barcelona, i l'emblemàtica pastisseria La Colmena, així com El Rei de la Màgia; Nayade-Joidart, d'artesania, i Concha Blanch, d'estampació sobre seda i ventalls.

La ruta és l'embrió de tot un projecte més ampli que es va iniciar
el 2018 sota el segell 'Barcelona Unique Shops', una iniciativa impulsada per Turisme de Barcelona amb la participació i suport de la Direcció de Comerç de l'Ajuntament, i la col·laboració de la Cambra de Comerç i el Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) i Barcelona Oberta.

L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.