BARCELONA, 20 març (EUROPA PRESS) -
L'Institut de Turisme d'Espanya (Turespaña) i l'aerolínia Level han signat un acord de col·laboració per organitzar accions de màrqueting de cara a promocionar l'Aeroport de Barcelona-el Prat com a hub amb els Estats Units, han explicat en un comunicat conjunt aquest dimecres.
L'acord s'emmarca en l'obertura de la nova ruta aèria entre Barcelona i Miami el pròxim 31 de març, i en que la companyia incrementarà la seva capacitat en les rutes amb Boston, Los Angeles, San Francisco i Nova York.
Les activitats que desenvoluparan les dues parts dins l'acord consistiran en l'elaboració de campanyes de màrqueting conjuntes en mitjans de pagament, preferentment 'online'.
Les activitats "tindran sempre com a finalitat la promoció i l'enfortiment del posicionament de les destinacions del mercat nord-americà" i, amb això, donar suport a la continuïtat de les rutes.
L'acord té la durada d'un any i un pressupost per a accions conjuntes de publicitat i màrqueting en mitjans de pagament de 500.000 euros que assumiran Turespaña i Level a parts iguals.