Publicat 04/05/2017 17:01

Tuenti fitxa set youtubers d'èxit per revitalitzar el seu canal i connectar amb el públic jove

Tuenti
TUENTI


MADRID, 4 maig (Portaltic/EP) -

Tuenti, l'operador mòbil virtual, ha anunciat aquest dijous el fitxatge de set youtubers d'èxit per revitalitzar el seu canal en aquesta plataforma, amb l'objectiu d'"oferir contingut de qualitat", realitzant així "una promoció de la marca diferent de la dels mitjans tradicionals de comunicació", ha explicat la companyia, que confia a connectar amb el públic més jove, el seu principal 'target'.

Amb aquesta aposta, Tuenti vol apropar-se als clients en un moment de diversió i entreteniment, en aquest cas a través dels seus youtubers favorits. Es tracta de la primera vegada que una companyia mòbil porta els youtubers al seu propi canal amb una participació contínua, com si es tractés d'un programa de televisió. Les quatre seccions principals estaran programades durant 42 setmanes amb tres publicacions setmanals.

Yellow Mellow, Elvisa, Around the Corner, Loulogio i Topes de Gama, són els youtubers que formaran part del canal de Tuenti, en el qual, a més, comptaran amb un gran elenc de col·laboradors i convidats --músics, artistes o altres youtubers--, que "proporcionaran entreteniment i continguts de qualitat als seus seguidors", ha explicat l'empresa durant l'esdeveniment de presentació, que ha comptat amb l'humorista David Broncano com a mestre de cerimònies.

No es tracta d'una acció puntual, sinó que tindrà continuïtat en el temps, amb una planificació de continguts ben estructurada, en la qual els populars youtubers oferiran continguts nous i diferents del que els seus seguidors estan acostumats a veure.

Yellow Mellow serà la conductora de la secció 'Tuenti coses abans de morir'. Durant cada programa, Yellow Mellow convidarà un altre "influencer" amb l'objectiu de fer realitat un dels seus últims desitjos abans de morir. "En aquest espai es veuran reptes molt bojos i plens d'adrenalina", assegura la mateixa youtuber.

D'altra banda, Elvisa presentarà 'Amb T de Tuenti', un espai que funcionarà com a paròdia "seriosa" d'un magazín televisiu --per al qual comptarà amb diferents col·laboradors--; mentre que les integrants de The Around the Corner faran realitat 'Giga Botch', un "talent show" diferent en el qual dos fans competeixen per ser triats com el millor BOTCH (com es coneixen els fans d'Around The Corner).

També tindran el seu espai en aquesta peculiar graella 'televisiva' els youtubers Loulogio i Topes de Gama, amb 'Oh My app', un programa amb format de tutorial en el qual els protagonistes aniran provant apps curioses i útils. Topes de Gama parlaran com a experts en tecnologia i programari però en un to despreocupat i divertit, mentre que Loulogio interpretarà el personatge antagònic, resistint-se a la digitalització.