BARCELONA 23 abr. (EUROPA PRESS) -
El líder del PDeCAT a l'Ajuntament de Barcelona, Xavier Trias, ha dit en l'esmorzar d'escriptors de la Virreina que aquesta Diada de Sant Jordi és "molt trista perquè hi ha gent a la presó, a l'exili i se celebra amb la Generalitat intervinguda".
En declaracions a Europa Press, Trias ha lamentat que aquest any els polítics no es trobin en l'esmorzar habitual i en els actes organitzats des de la Generalitat, i ha afirmat que és una jornada trista que es converteix en un dia reivindicatiu.
Trias ha assegurat que aquest Sant Jordi hauria de ser "com sempre: d'estima i concòrdia", però ha criticat que aquest any els catalans han de ser els encarregats de procurar-ho a causa de les circumstàncies polítiques.