Actualitzat 20/04/2018 13:56

B-Travel preveu superar les xifres de l'any passat i ajudar a consolidar la recuperació turística

Jordi Clos, president de B-Travel
EUROPA PRESS

BARCELONA, 20 abr. (EUROPA PRESS) -

El saló especialitzat en turisme B-Travel ha obert aquest divendres les portes en el recinte Montjuïc de Fira de Barcelona amb la previsió de superar la xifra de visitants de l'any passat --al voltant de 27.000--, segons ha afirmat el president de l'esdeveniment, Jordi Clos, que ha assegurat que la fira arriba en un moment de recuperació del turisme a Catalunya després d'un últim trimestre del 2017 amb descensos.

"Arriba en un moment extraordinari, perquè portem un ritme de recuperació, i per tant, el saló ajuda d'una forma contundent a poder millorar la nostra situació de pernoctació", ha manifestat Clos en declaracions als mitjans en la inauguració del B-Travel.

"Podem dir que estem en aquest primer trimestre igualant les xifres de l'any passat, la qual cosa és una gran notícia tenint en compte que els últims quatre mesos de l'any passat van ser força dolents", ha assenyalat.

El saló, que celebra la seva vigesimosexta edició, compta amb prop de 200 expositors i 5.000 metres quadrats de superfície, un 10% més que l'any passat, i mostra les novetats de totes les comunitats autònomes i de més de 40 països de tot el món.

"Hem apostat per augmentar la qualitat del saló, a més de la quantitat", ha afirmat Clos, que ha destacat la incorporació d'un àrea dedicada al sector professional, denominada B-Travel Pro, impulsada per la Mobile World Capital Barcelona per debatre sobre innovació i que incorpora 'start-ups' tecnològiques relacionades amb el turisme.

"Entrar en el sector del 'B2B' --'business to business'-- és el que donarà el nivell internacional al saló i aportarà creixement els propers anys", ha assegurat Clos, que ha remarcat que el principal visitant del B-Travel és el particular que cerca planificar o decidir les seves vacances d'estiu.

200 EXPOSITORS

Entre els prop de 200 expositors figuren marques com Renfe, B The Travel Band, Halcón Viajes, Altaïr i Nautalia i el saló oferirà més de 100 ofertes especials i descomptes a través de la campanya Black Friday i B-Travel Passport, i sorteigs de viatges valorats en 20.000 euros.

Com és habitual, el saló compta amb diverses àrees expositives segons les experiències que s'ofereixen: B-Delicious (turisme gastronòmic), B-Happy (viatges en família, amics i 'wellness'), B-Culture (art, història i cultura), B-Special (compres i luxe), B-Adventure (esport i aventura), B-Industrial (turisme industrial) i B-Glamping (càmping de luxe).

En concret, l'àrea B-Delicious oferirà prop de 100 degustacions i compta amb 21 estands en els quals estan representats una trentena de gastronomies a través de les seves receptes i vins, i Lleó serà una de les destinacions destacades d'aquesta edició com a Capital Espanyola de la Gastronomia del 2018.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés