BARCELONA 10 abr. (EUROPA PRESS) -
El nombre de viatgers en transport urbà amb autobús va caure un 1,6% al febrer a Catalunya respecte al mateix període de l'any anterior fins a registrar una xifra de 27.579.000 passatgers respecte a un augment del 2,1% a nivell espanyol, segons dades publicades per l'Institut Nacional d'Estadística (INE).
El País Basc (+13,3%), Galícia (+12,9%) i Astúries (+6,8%) van ser les que van registrar les pujades més grans del transport urbà en autobús d'entre les comunitats sobre les quals informa l'INE.
Al costat contrari es van situar Catalunya, Aragó i Extremadura amb reculades d'un 1,6%, 1,1% i un 0,6%, respectivament.
Per tal de mantenir el secret estadístic, no es publiquen les dades de les comunitats autònomes de les Illes Balears, Cantàbria, Navarra i La Rioja i de les ciutats autònomes de Ceuta i Melilla.
A Barcelona, un total de 39,2 milions de viatgers van fer servir el metro (un -1,4% interanual) i uns 19,15 milions (-2,2% interanual), l'autobús.