Publicat 13/09/2021 18:31CET

TransPerfect amplia la seva inversió en màrqueting digital amb l'adquisició de Webcertain

BARCELONA, 13 set. (EUROPA PRESS) -

TransPerfect, multinacional de serveis lingüístics i solucions tecnològiques amb seus a Barcelona, Palma i Alacant, ha anunciat l'adquisició de Webcertain Group per ampliar la seva inversió en màrqueting digital.

El ceo de Webcertain Group, Andy Atkins-Krueger, considera que aquesta adquisició crea "una oportunitat única" per a la companyia, i suposa una acceleració del seu creixement i de les oportunitats de mercat, recull un comunicat de l'empresa aquest dilluns.

El president ceo de TransPerfect, Phil Shawe, ha assegurat que l'empresa fa anys que col·labora amb Webcertain i està "impressionada amb l'èxit que generen" per als seus clients conjunts.

Webcertain complementarà TPT Digital, la divisió de màrqueting digital de TransPerfect, unint les dues agències digitals.

Webcertain també és coneguda per la seva formació de comunitat en el màrqueting digital, concretament pel seu congrés International Search Summit que és un programa per a professionals del sector que es compon de quatre esdeveniments anuals a Europa i els Estats Units: el pròxim se celebrarà el 18 de novembre al World Trade Center de Barcelona.

Contador

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés