Actualitzat 10/11/2014 13:50

Toy Planet preveu facturar més de 54 milions a la Campanya de Nadal

Toy Planet
Foto: TOY PLANET

VALÈNCIA, 10 Nov. (EUROPA PRESS)

La cadena nacional de botigues de joguines Toy Planet espera poder facturar a la Campanya de Nadal, compresa des de l'1 de novembre fins al 5 de gener del 2015, 54 milions d'euros. A més, a causa dels reforços de plantilles, es preveu contractar més de 60 persones de manera temporal, fet que suposa un increment del 10%, segons ha informat la companyia en un comunicat.

   La firma valenciana ha posat a disposició del públic gairebé 2.000.000 exemplars de la seva Guia de Nadal 2014, repartits en les més de 200 botigues que es troben per tota Espanya. Aquest any el missatge de la campanya és 'Joguines de Pel·lícula'.

   El director general de Toy Planet, Ignacio Gaspar, assegura que "hi haurà més sorpreses durant la campanya" i ha explicat que esperen "poder tenir els protagonistes d'aquest Nadal, els nens, doncs els altres, les joguines, els tenim ja ben preparats".

   La Guia també pot descarregar-se a través de www.toyplanet.es. Aquest any la companyia regalarà un exclusiu carregador per al mòbil amb la figura de la seva mascota, Robi a canvi d'una compra mínima de 50 euros, presentant la Planetcard i per un euro (està valorat en 17,99 euros). Per animar els primers dies de la campanya, ofereix un 25% de regal en vals descompte a canviar en la mateixa botiga una vegada passada la campanya.

CANVIAR ESTEREOTIPS SEXISTES

   L'empresa ha destacat la "forta aposta" feta per "canviar els estereotips sexistes de certes joguines, sobretot en la nostra marca pròpia, que és on la realització de fotografies és gestionada 100% per nosaltres" per la qual cosa en la guia "podrem veure com les nenes juguen amb cotxes ràdio control, els nens amb carrets de nadó i altres amb bateries de cuina, i de manera totalment natural. Ara esperem que la resta del sector se sumi a aquesta iniciativa".

   Per a Ignacio Gaspar, "arriba el moment d'agafar els catàlegs del mercat, les ofertes, analitzar-les en profunditat i comparar els preus nets reals doncs hi ha vegades que les promocions que veiem es realitzen sobre preus inflats i això és una cosa que creiem que el consumidor ja ha après als últims anys".

   La companyia ha recalcat com és d'important "escollir la joguina adequada per a les necessitats del nen i la seva edat". "Un dels factors més freqüents de fracàs d'una joguina és que s'ha comprat massa aviat per al nen no creant-li interès doncs no s'ha realitzat per a ell", ha dit, i ha aconsellat els pares que es deixin assessorar per escollir el producte més adequat. Toy Planet, amb seu central a Paterna (València), compte actualment amb més de 200 botigues a tota Espanya.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés